Usługi Witryny www 

Audyt SEO wykaże problemy Twojej strony internetowej

Wedle internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza kontrolę przedsiębiorstwa, firmy bądź spółki pod kątem wielu czynników, między innymi finansowych i organizacyjnych, jak również analizę perspektyw przyszłego rozwoju. Czym, biorąc zacytowaną definicję pod uwagę, jest więc audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony www, sprawdzająca różne jej elementy, jak szybkość wczytywania się witryny, strukturę nagłówków, kod strony, meta opisy i tytuły i wiele bardziej i mniej istotnych aspektów. Oprócz samego wskazania błędów i uchybień, w dobrym audycie SEO muszą znaleźć się też zalecenia co do rozwiązania wymienionych problemów. Audyt…

Czytaj więcej
Bezpieczeństwo IT Witryny www 

Infekcja letsmakeparty3 / sdfsd234 – analiza przypadku

Jak wygląda omawiany atak Doklejenie szkodliwego kodu do pliku header.php w motywie W pliku header.php doklejany jest następujący fragment kodu: W tej formie oczywiście trudno jest zrozumieć, co ten kod dokładnie robi. Dlatego go sobie rozszyfrujmy i przeformatujmy, aby stał się bardziej czytelny i zrozumiały: Teraz widać już, że wklejka ta ma za zadanie: 1. Pobrać z pliku /n.txt z serwera atakującego kod PHP i umieścić go w pliku sdfsd234 2. Plik ten ma być odświeżany co 6400 sekund. 3. Pozwolić atakującemu na zdalne uruchamianie kodu PHP na serwerze –…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Wygoda witryn www bierze się w szczególności z ich projektów. Projektując strony www powinniśmy nie tylko pamiętać o względach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach internautów – jeśli nawigacja po stronie będzie dla nich przyczyną problemów, od razu przeniosą się na drugą witrynę lub wybiorą towary innej firmy. By zatem strona przyniosła nam oczekiwane zyski, należy zadbać o to, by była prawidłowo zaplanowana. Jak jednak wygląda profesjonalnie wykonana witryna? Jak zadbać, by internauci nie opuścili jej za szybko? Profesjonalne projektowanie stron internetowych Centralną zasadą, jaką należy sugerować się projektując witryny internetowe jest…

Czytaj więcej
IT Witryny www 

Jak wybrać domenę internetową?

W okresie ostatnich dwudziestu lat sieć www stała się nierozerwalną częścią naszego życia zawodowego jak i prywatnego. Z każdym rokiem coraz bardziej bliskie prawdy staje się stwierdzenie, że jeśli nie ma Cię w internecie to tak jakbyś nie istniał. Dlatego każda firma, która chce mieć stały kontakt z klientami musi założyć własną stronę internetową. A pierwszym krokiem ku temu jest wybór i rejestracja domeny. Jak dobrać najlepszą domenę internetową dla Twojego przedsiębiorstwa? Dobór domeny, a szczególnie tej, która ma służyć w celach biznesowych, powinien być zaplanowany, zarówno w części dotyczącej…

Czytaj więcej
IT Witryny www 

Usuwanie linków z Google – bat na ban

Zauważyłeś gwałtowny spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała także pokazywać się w wyszukiwarce po wpisaniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio fraz? Mimo ogromu zabiegów, domena nie rusza z miejsca w wynikach wyszukiwania Google? Wymienione symptomy sugerują nałożenie filtru na stronę przez Google. Jak działa filtr Google Zanim zaczniemy działać należy wytłumaczyć czym właściwie są filtry Google. Blokada pojawia się wskutek błędnego pozycjonowania – głównie z powodu pozyskiwania linków ze stron, które Google uznaje za podejrzane. W takim wypadku stosowany jest filtr ręczny, a ściągniecie takiego filtra trwa od 1 do…

Czytaj więcej
IT Witryny www 

Czym skutkuje nałożenie banów i filtrów Google

Prowadzenie firmowej strony online zobowiązuje do jej skutecznego rozmieszczania w wyszukiwarkach, aby była widoczna dla internautów i miała stałą pozycję. Czasami jednak firmowa strategia niesie ze sobą złamanie reguł uczciwej konkurencji i na witrynę mogą zostać założone przez bany i filtry Google. Sprawdźmy, jakie działania wdrożyć w takiej sytuacji. Bany i filtry Google – jak wpływają na pozycję strony? Ban od Google stanowi najsurowszy wymiar kary, któremu może zostać poddana witryna w sieci. Oznacza on bezwzględne zlikwidowanie jej ze stron wyszukiwarki Google, co tak naprawdę znacznie utrudnia funkcjonowanie firmy. Po…

Czytaj więcej
IT Witryny www 

Praktyczny poradnik – nienaturalne linki przychodzące

Nienaturalne linki przychodzące są najważniejszą przesłanką, przez którą na portal internetowy może być zastosowany filtr Google. Czy jest możliwość uniknięcia tych groźnych obostrzeń? Nienaturalne linki przychodzące – nie stosuj ich Nienaturalne linki przychodzące to stosowanie nadmiernej liczby fraz kierujących internautów na naszą stronę w sieci. Naruszają one zasady naturalnego linkowania opracowane przez grupę Google, gdyż manipulują miejscem strony w rezultatach wyszukiwania. Przeważnie nienaturalne linki przychodzące pojawiają się pod postacią tekstów sponsorowanych przesyconych sztucznymi odnośnikami. Szerzy się też zjawisko wymiany linków, co jest nielegalne. Witryna jest ukarana filtrem w Google za…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

Rodzaje pozycjonowania

Funkcjonują 3 kluczowe sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed okazjonalnymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, Dzień Kobiet lub finały Pucharu Europy w piłce nożnej. Ten typ pozycjonowania będzie bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta z należytym wyprzedzeniem. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. W większości wypadków trzeba zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, żeby Google…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

Pozycjonowanie w skrócie

Pozycjonowanie to szereg prac dążących do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co w efekcie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Inną zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, produktu czy też usługi. Algorytm Google wartościuje wszystkie witryny www pod kątem w przybliżeniu dwustu różnych faktorów. Efekt tej diagnozy warunkuje to, na którym miejscu strona albo jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za najważniejsze czynniki rankingowe eksperci ds. SEO…

Czytaj więcej