Usługi Witryny www 

Audyt SEO wykaże problemy Twojej strony internetowej

SEO audyt - zajrzyj tutaj po dalsze informacje o tej usłudze.

Wedle internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza kontrolę przedsiębiorstwa, firmy bądź spółki pod kątem wielu czynników, między innymi finansowych i organizacyjnych, jak również analizę perspektyw przyszłego rozwoju. Czym, biorąc zacytowaną definicję pod uwagę, jest więc audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony www, sprawdzająca różne jej elementy, jak szybkość wczytywania się witryny, strukturę nagłówków, kod strony, meta opisy i tytuły i wiele bardziej i mniej istotnych aspektów. Oprócz samego wskazania błędów i uchybień, w dobrym audycie SEO muszą znaleźć się też zalecenia co do rozwiązania wymienionych problemów.

Audyt SEO bada witrynę www pod względem użyteczności, zawartości strony, zgodności ze normami W3C, a także poprawności kodu. Co więcej sprawdzane jest też, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek. W uproszczeniu, audyt SEO zamawia się w agencji, by wykazała ona wszelkie błędy na stronie i – co istotne – zaleciła działania, które pozwolą je naprawić.

Darmowy audyt SEO nie odnajdzie wszystkich nieprawidłowości na stronie

W sieci jest wiele narzędzi i stron, za pomocą których można prędko i za darmo wykonać audyt SEO strony www. Zalety tej opcji? Cena i szybkość. Argumenty przeciw? Jest ich mnóstwo. Darmowe narzędzia bądź też wersje testowe z ograniczaną funkcjonalnością, są niedoskonałe. Jeżeli już odnotują jakieś uchybienia na stronie, to zazwyczaj nie wszystkie. Dużo pomyłek (np. w kodzie) spostrzec można tylko w trakcie analizy wykonanej przez człowieka, a nie oprogramowanie.

Na płatny audyt SEO realizowany przez agencję trzeba zaczekać przeważnie od kilku dni do około 30 dni. Czas na przygotowanie raportu powinien zostać sprecyzowany w umowie podpisanej z agencją, która zadeklarowała, że go wykona. Taki audyt pozwoli wykryć wszelkie istotne problemy obecne w witrynie. Jeśli strona była utworzona na platformie pokroju Shoper czy Magento albo na gotowym szablonie, to problemów do poprawy może być dużo. Gdy witryna powoli się ładuje i nie ma w zasadzie żadnej widoczności na najistotniejsze dla klienta frazy, to również są to oznaki, iż zamówienie w zewnętrznej firmie SEO audytu jest świetnym pomysłem.

Jakie niedociągnięcia ujawnia audyt SEO?

Uważnie przeprowadzony audyt SEO może ujawnić sporo wad witryny, najczęściej:

  • powolne wczytywanie się strony w wersji mobilnej i desktopowej,
  • błędy strony w wersji na komórki, takie jak zbyt wolne wczytywanie się jakiś elementów,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • poprawność w strukturze nagłówków,
  • problemy z dostępem do witryny dla botów wyszukiwarek,
  • przyczyny słabej widoczności strony na słowa kluczowe,
  • brak bądź nieuzupełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • brak metadanych,
  • niska jakość zawartości strony,
  • poprawność kodu witryny,
  • faktyczna ilość zaindeksowanych podstron,
  • brak albo niewłaściwa integracja z narzędziami Google (przykładowo Google Search Console)

.

Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Może Cię także zainteresować