Robienie zakupów 

Pawilony handlowe – rodzaje i zastosowanie

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie handlowym. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych imprez, a dodatkowo, ze względu na łatwy montaż i mobilność, używa się ich np. do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być odpowiednio dobrany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Charakteryzują je względnie szybki montaż, aczkolwiek ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kiosków bądź kas biletowych.

Pawilon handlowy – kiedy warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się sporą trwałością, będąca wynikiem użycia do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i trudne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą należycie konserwowane, posłużą wiele lat – nawet przy częstej eksploatacji.

Może Cię także zainteresować