Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google
Jak rozpoznać dobrą firmę SEO - uzupełnij swoje wiadomości!
Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w XXI w. obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak więc znaleźć solidną agencję SEO? Polecamy kierować się sugestiami specjalistów.
Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google nakręciło o tym kurs
Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i cały czas rozwija się właściwie wyłącznie za dzięki Google. Mimo występowania innych opcji, jak m.in. Bing, Yahoo bądź Yandex, nadal kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, najczęściej nie jest to osiągalne bez doradztwa specjalistów z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki film o tym, jak rozpoznać solidną firmę SEO.
Najistotniejsze cechy solidnej agencji SEO
Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem w kilku punktach naświetla, jak rozpoznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony,
- zdolność szacowania czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych działań,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
- nieustanny monitoring kondycji strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.
Pracownica firmy Google podkreśla też, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym pierwsze efekty przeważnie po paru miesiącach działań.