Reklama 

Praktyczne gadżety promocyjne – parasole reklamowe

Firmowe gadżety to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na budowę pozytywnego wizerunku marki w oczach odbiorców indywidualnych oraz biznesowych kontrahentów. Niezmiernie dobrze do tej roli nadają się akcesoria, które wykorzystujemy co dnia – zwłaszcza, jeżeli okazują się w istocie praktyczne. Dlatego właśnie tak dużo firm promuje się za pomocą toreb, kalkulatorów i ołówków. Wśród gadżetów promocyjnych coraz większą rolę grają parasole z logo – to w końcu rzecz, którą często używa gros osób. Oprócz tego parasole wyzwalają dobre asocjacje – przede wszystkim te łączone z ochroną oraz asekuracją.

Parasole firmowe – polecane ubezpieczycielom oraz firmom medycznym

Jak wspomnieliśmy powyżej, parasole kojarzymy przeważnie z ochroną przed opadami i mającym w tym swoje źródło uczuciem spokoju. Trudno o bardziej pozytywne zestawienie. Klienci czy też partnery, którzy otrzymają taki gadżet, niewątpliwie docenią gest i wypracują sobie dobre zdanie o promującym się podmiocie. Z tej przyczyny parasole reklamowe niesłychanie dobrze zdają egzamin w promocji podmiotów, których nadrzędną rolą jest zapewnienie klientom ochrony przed różnorodnymi czynnikami. Wprawdzie z ich pomocą mogą reklamować się rozmaite marki, niemniej jednak polecane są one szczególnie ośrodkom świadczącym usługi medyczne, instytucjom finansowym bądź agencjom ubezpieczeniowym.

Parasole z nadrukiem – jak wybrać najlepszy typ do promocji?

By klient lub kontrahent faktycznie był usatysfakcjonowany podarowanym parasolem, ten powinien być niezawodny. Dlatego wybierając parasole z logo firmowym trzeba wziąć pod uwagę zwłaszcza ich jakość, a także działanie. Z uwagi na łatwość ich przenoszenia, trafną opcją będą parasole teleskopowe, które łatwo zmieszczą się nawet w damskiej torbie.

Może Cię także zainteresować