Reklama 

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności – jak je wyznaczyć w marketingu internetowym?

Jak sprawdzić, czy marketing Twojej firmy jest efektywny? Jednym ze skutecznych sposobów jest skorzystanie ze wskaźników KPI, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. W tym artykule pokażę Ci, jak wyznaczyć KPI, dlaczego warto to robić, a także podam konkretne przykłady wskaźników w marketingu. Co to jest KPI? Skrót KPI pochodzi od angielskiego zwrotu Key Performance Indicators. Tłumaczy się go kluczowe wskaźniki efektywności, czyli mierniki wspomagające osiąganie celów firmy. Umożliwiają sprawdzanie postępów i przebiegu realizacji założonych celów – są ściśle związane ze strategią firmy. Jeśli chcesz sprawdzić czy Twój plan marketingowy działa,…

Czytaj więcej
Reklama Witryny www 

Co to są dane strukturalne i dlaczego warto je stosować?

Informacje prezentowane na stronie powinny być czytelne i zrozumiałe oraz łatwe do znalezienia przez użytkowników. Osiąga się to na wiele sposobów. Jeden z nich polega na zastosowaniu danych strukturalnych, inaczej nazywanych mikroformatami. Czym są dane strukturalne, po co się je stosuje i jak je wdrożyć? Na te pytania odpowiadamy w artykule. Czym są dane strukturalne (mikroformaty)? Dane strukturalne, inaczej nazywane danymi uporządkowanymi, mikroformatami lub mikrodanymi, to informacje, które ułatwiają robotowi Google rozpoznanie treści na stronie. Jak podaje Google: Uporządkowane dane to standardowy format udostępniania informacji o stronie i klasyfikowania jej…

Czytaj więcej
Reklama 

Praktyczne gadżety promocyjne – parasole reklamowe

Firmowe gadżety to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na budowę pozytywnego wizerunku marki w oczach odbiorców indywidualnych oraz biznesowych kontrahentów. Niezmiernie dobrze do tej roli nadają się akcesoria, które wykorzystujemy co dnia – zwłaszcza, jeżeli okazują się w istocie praktyczne. Dlatego właśnie tak dużo firm promuje się za pomocą toreb, kalkulatorów i ołówków. Wśród gadżetów promocyjnych coraz większą rolę grają parasole z logo – to w końcu rzecz, którą często używa gros osób. Oprócz tego parasole wyzwalają dobre asocjacje – przede wszystkim te łączone z ochroną oraz asekuracją. Parasole firmowe…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w XXI w. obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak więc znaleźć solidną agencję SEO? Polecamy kierować się sugestiami specjalistów. Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google nakręciło o tym kurs Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www…

Czytaj więcej
Reklama 

Eko gadżety reklamowe dla świadomych firm

W ostatniej dekadzie kwestia ekologii stała się jedną z przewodnich spraw, omawianych w debacie publicznej. Potrzeba korekty naszego zachowania związanego z racjonalnym zużyciem zasobów Ziemi, pomału przenika do każdej sfery życia, także do świata reklamy. Dzisiaj zarówno małe firmy, jak i ogromne koncerny, dążą do tego, aby stać się eco-friendly. Swoją troskę o ochronę przyrody mogą one pokazać odbiorcom na wieloraki sposób, także przez zastosowanie w akcjach promocyjnych ekologicznych gadżetów reklamowych. Cechy ekologicznych gadżetów promocyjnych Ekologiczne gadżety to artykuły reklamowe, ale wyprodukowane z surowców przetworzonych bądź szybko degradowalnych. Są to…

Czytaj więcej
Reklama Usługi 

Filmy korporacyjne – jakie mogą przynieść korzyści dla biznesu?

Filmy korporacyjne to nowoczesne narzędzie do promocji przedsiębiorstw, ich towarów lub usług. Za pomocą trwającego kilka minut spotu złożonego z interesujących ujęć można oddać atmosferę panującą w danej firmie, opisać jej historię, sukcesy, motto przewodnie oraz misję. W filmie warto także uwzględnić pracowników, którzy na co dzień budują daną organizację. Filmy korporacyjne doskonale kreują wizerunek firm, bez względu na to, czy jest to instytucja publiczna, duża organizacja, zakład produkcyjny, polski oddział międzynarodowej korporacji czy inny podmiot. Filmy korporacyjne – wypromuj swój biznes Wideo marketing to jedna z najszybciej rozwijających się…

Czytaj więcej
Reklama Usługi 

Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Akcje marketingowe powinny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, świadczeniem usług czy produkcją. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na organizację i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, natomiast mniejsze biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej poszukują pomocy u agencji reklamowych. Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi Agencja marketingowa to ekipa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów doskonale orientujących się zarówno w zakresie kampanii promocyjnych w internecie (klipy i animacje viralowe, prowadzenie kont social…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Wygoda witryn www bierze się w szczególności z ich projektów. Projektując strony www powinniśmy nie tylko pamiętać o względach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach internautów – jeśli nawigacja po stronie będzie dla nich przyczyną problemów, od razu przeniosą się na drugą witrynę lub wybiorą towary innej firmy. By zatem strona przyniosła nam oczekiwane zyski, należy zadbać o to, by była prawidłowo zaplanowana. Jak jednak wygląda profesjonalnie wykonana witryna? Jak zadbać, by internauci nie opuścili jej za szybko? Profesjonalne projektowanie stron internetowych Centralną zasadą, jaką należy sugerować się projektując witryny internetowe jest…

Czytaj więcej
IT Reklama 

Optymalizacja sklepu internetowego – czy warto?

Zbiór zabiegów służących do rozreklamowania portalu w sieci określamy optymalizacją sklepu internetowego. Polega na zastosowaniu w witrynie dobrze dopasowanej treści, elementów graficznych oraz fraz, które pozwolą internautom na bezproblemowe trafienie na nas w globalnej sieci. Sprawdźmy jak uzyskać najlepsze rezultaty w przeglądarce, korzystając z niezbędnych narzędzi do optymalizacji sklepów internetowych. Na czym polega optymalizacja sklepów internetowych Optymalizację sklepów internetowych należy rozpocząć od ustalenia właściwej konfiguracji witryny. Ważne, żeby sklep był zauważalny dla tzw. robotów działających dla Google. Pamiętajmy o zoptymalizowaniu kodu strony. Istotne znaczenie ma także czytelna zawartość tekstowa oraz…

Czytaj więcej
Reklama Robienie zakupów 

Jak można wykorzystać namiot reklamowy?

Lato to okres intensywnej sprzedaży w wielu branżach. Aby jeszcze bardziej podnieść wyniki, część firm decyduje się na otwarcie przenośnych miejsc promocyjnych. Nierzadko wybierają wtedy namioty reklamowe pozwalające chronić klientów i pracowników przed wiatrem, słońcem i deszczem, a zarazem uniknąć długiego i mozolnego montażu, a także wysokich kosztów. Rosnąca popularność tego typu rozwiązań nie wzięła się jednak znikąd. Warto więc poznać ich liczne atuty i dowiedzieć się, w jakich sytuacjach ich użycie jest szczególnie przydatne. Dlaczego warto korzystać z namiotów reklamowych? Jak już wspomnieliśmy, najistotniejsza zaleta namiotów reklamowych to ich…

Czytaj więcej