Reklama Usługi 

Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Zobacz Kraków agencja reklamowa na k-myk.pl

Akcje marketingowe powinny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, świadczeniem usług czy produkcją. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na organizację i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, natomiast mniejsze biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej poszukują pomocy u agencji reklamowych.

Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi

Agencja marketingowa to ekipa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów doskonale orientujących się zarówno w zakresie kampanii promocyjnych w internecie (klipy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, koperty czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono poprawnie użyte w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – kalendarzy, ulotek, billboardów czy stoisk targowych. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć interesujące, unikalne wpisy na stronę internetową zleceniodawcy, a także opracuje strategię kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze portale, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest głównie do firm, które nie mają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji lub targów wymagających często wielopoziomowego planowania, takie zadania można powierzyć agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytej ze sobą oraz niezawodnej ekipy pracowników – należy zlecić jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego lub opracowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, należy jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to powierzenie wszelkich czynności promocyjnych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Może Cię także zainteresować