Reklama 

Reklama PPC – 5 wskazówek jak zacząć działać w modelu Pay Per Click

Rozpoczęcie działań w świecie marketingu internetowego nie jest rzeczą trudną. Jednakże, aby zrobić to optymalnie i uzyskać wymierne korzyści należy odpowiednio się do tego przygotować. Już od samego startu jesteśmy bombardowani akronimami, CPC, CPM, PLA… Pomyśleć, że sama nauka specjalistycznego żargonu może trwać wystarczająco długo, żeby stracić cały zapał do dalszych działań. Dziś skupimy się na jednej z najpopularniejszych opcji, jakie oferuje nam do dyspozycji marketing internetowy. Mowa tu o reklamach PPC (z ang. Pay Per Click). Jak sama nazwa wskazuje, rozliczenie następuje dopiero wtedy, gdy odbiorca reklamy w nią…

Czytaj więcej
Reklama 

Pozycjonowanie stron internetowych w Google

Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z kluczowych dziedzin współczesnego marketingu internetowego, której głównym celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania, tak aby potencjalni klienci mogli łatwo znaleźć daną stronę, produkt czy usługę. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że bez skutecznego pozycjonowania stron internetowych ich obecność w sieci jest praktycznie niewidoczna. Dlatego właśnie inwestycje w SEO (Search Engine Optimization) rosną z roku na rok. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem małej lokalnej firmy, czy giganta e-commerce, pozycjonowanie stron może przynieść Ci wiele korzyści, takich jak zwiększenie ruchu na…

Czytaj więcej
Reklama 

Kampanie Google Ads

Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille). Formy reklamy Google Ads (Adwords) Kampania Google Ads, to forma marketingu w wyszukiwarkach, która umożliwia wyświetlanie w wynikach wyszukiwania krótkich tekstów reklamowych, na podstawie wybranych przez reklamodawcę słów kluczowych i linkowanie tych reklam do wskazanych stron internetowych. Reklamodawca płaci, gdy reklama Google Ads zostanie kliknięta przez użytkownika…

Czytaj więcej
Reklama Usługi 

Rola studia graficznego w tworzeniu dokumentacji firmy

Obecnie na naszym rynku funkcjonuje szereg rozmaitych firm, koncentrujących prowadzoną przez siebie działalność w najróżniejszych branżach gospodarki. Niezależnie jednak od tego, jaka branża wchodzi w grę , w firmie zawsze muszą sprawnie działać komunikacja wewnętrzna i zewnętrza, które podlegają określonym zasadom. Studio graficzne – w jakich sytuacjach jest potrzebne? W dużej części przedsiębiorstw wyróżnić można parę rodzajów komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Zaliczane są do nich między innymi opisy rozmaitych badań, podsumowania przygotowywane wraz z końcem roku, gazetki firmowe i katalogi asortymentu, wytwarzanego przez przedsiębiorstwo. Niezależnie od typu dokumentów ważna jest…

Czytaj więcej
Reklama 

Mało klientów? Pomoże agencja SEO

Firmy lub administratorzy stron internetowych, którzy chcą pojawiać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie starań samodzielnie. Nie posiadając kwalifikacji w problematyce SEO i nie śledząc regularnie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować poprawnie i – co najistotniejsze – skutecznie. Drugi sposób to stworzenie etatu dla biegłego SEOwca, lecz nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzeci sposób to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przewidziane na zadania agencji SEO można…

Czytaj więcej
Reklama 

12 istotnych czynników SEO które musisz znać!

On-site SEO to proces dostosowywania treści strony, znaczników i linków wewnętrznych w celu poprawy widoczności w wyszukiwarkach. Oto 12 czynników, które pozwolą ci zmaksymalizować Twoją! Czy kiedykolwiek grałeś w Tetrisa? Jeśli tak, to pewnie pamiętasz jak nie było prawdziwego sposobu na „pokonanie” gry. Po prostu z każdym poziomem było coraz szybciej i szybciej. W pewnym sensie, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest taka sama. Nie w tym, że ma chwytliwą 8-bitową ścieżkę dźwiękową lub że przepisuje twoje marzenia, ale w tym, że się nigdy nie kończy. Nie ma punktu, w…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

Aby odbiorca zauważył twoją działalność musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz również zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy systematycznie dodawane są do niej kolejne fachowe i przydatne dla potencjalnego klienta artykuły. Ale nie wolno też zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków wiodących do strony. Jedną ze strategii link buildingu jest wykorzystywanie PBN – prywatnej sieci blogów. Private blog network, czyli kto używa PBNy? PBNy są prywatne, gdyż są tworzone a potem administrowane przez…

Czytaj więcej
Reklama Usługi 

Wirtualny spacer z modelem 3D – pokaż się potencjalnym klientom

Wirtualny spacer z modelem 3D to znakomity sposób na przedstawienie potencjalnym klientom naszej nieruchomości, powierzchni usługowej czy biura, z których mają zamiar korzystać. Dla wielu klientów sposobność zwiedzenia danego pomieszczenia przed podpisaniem umowy jest bardzo istotna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas decyzji. Ale czym są modele 3D i spacer wirtualny? Jak można wykorzystać taką wizualizację w biznesie i dlaczego powinno się to robić? Na te pytania odpowiemy poniżej. Do czego przyda Ci się wirtualny spacer z wnętrzami 3D? Wnętrza 3D…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Wszechobecność internetu oraz komfort wykorzystania go w celu wyszperania potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, iż każda marka chce obecnie zaistnieć w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony firmowej nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – najważniejsza jest przecież obecność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, które świadczą usługi jedynie w określonym województwie albo nawet w jednej miejscowości, np. w Poznaniu albo w Krakowie, zastanawia się, czy pozycjonowanie i optymalizacja strony firmowej będzie opłacalne. Tymczasem odpowiedź jest prosta – tak! Pozycjonowanie lokalne – promuj swoją…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

Optymalizacja stron firmowych i nie tylko

Zapłaciłeś fortunę za swoją witrynę internetową, a ona nie przyciąga kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana oraz posiada nowoczesne technologie, jednak pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyn należy szukać w małej widoczności w internecie. Internauci zwykle korzystają z Google – dobry przedsiębiorca powinien więc zadbać o to, aby stronę jego firmy internauci znaleźli bez żadnych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skupić się na witrynie, modyfikując ją z myślą o algorytmach Google. Optymalizacja stron – na czym polega? Optymalizacja strony to różne modyfikacje…

Czytaj więcej