Reklama 

12 istotnych czynników SEO które musisz znać!

On-site SEO to proces dostosowywania treści strony, znaczników i linków wewnętrznych w celu poprawy widoczności w wyszukiwarkach. Oto 12 czynników, które pozwolą ci zmaksymalizować Twoją! Czy kiedykolwiek grałeś w Tetrisa? Jeśli tak, to pewnie pamiętasz jak nie było prawdziwego sposobu na „pokonanie” gry. Po prostu z każdym poziomem było coraz szybciej i szybciej. W pewnym sensie, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest taka sama. Nie w tym, że ma chwytliwą 8-bitową ścieżkę dźwiękową lub że przepisuje twoje marzenia, ale w tym, że się nigdy nie kończy. Nie ma punktu, w…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

Aby odbiorca zauważył twoją działalność musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz również zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy systematycznie dodawane są do niej kolejne fachowe i przydatne dla potencjalnego klienta artykuły. Ale nie wolno też zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków wiodących do strony. Jedną ze strategii link buildingu jest wykorzystywanie PBN – prywatnej sieci blogów. Private blog network, czyli kto używa PBNy? PBNy są prywatne, gdyż są tworzone a potem administrowane przez…

Czytaj więcej
Reklama Usługi 

Wirtualny spacer z modelem 3D – pokaż się potencjalnym klientom

Wirtualny spacer z modelem 3D to znakomity sposób na przedstawienie potencjalnym klientom naszej nieruchomości, powierzchni usługowej czy biura, z których mają zamiar korzystać. Dla wielu klientów sposobność zwiedzenia danego pomieszczenia przed podpisaniem umowy jest bardzo istotna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas decyzji. Ale czym są modele 3D i spacer wirtualny? Jak można wykorzystać taką wizualizację w biznesie i dlaczego powinno się to robić? Na te pytania odpowiemy poniżej. Do czego przyda Ci się wirtualny spacer z wnętrzami 3D? Wnętrza 3D…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Wszechobecność internetu oraz komfort wykorzystania go w celu wyszperania potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, iż każda marka chce obecnie zaistnieć w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony firmowej nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – najważniejsza jest przecież obecność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, które świadczą usługi jedynie w określonym województwie albo nawet w jednej miejscowości, np. w Poznaniu albo w Krakowie, zastanawia się, czy pozycjonowanie i optymalizacja strony firmowej będzie opłacalne. Tymczasem odpowiedź jest prosta – tak! Pozycjonowanie lokalne – promuj swoją…

Czytaj więcej
Reklama Usługi Witryny www 

Optymalizacja stron firmowych i nie tylko

Zapłaciłeś fortunę za swoją witrynę internetową, a ona nie przyciąga kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana oraz posiada nowoczesne technologie, jednak pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyn należy szukać w małej widoczności w internecie. Internauci zwykle korzystają z Google – dobry przedsiębiorca powinien więc zadbać o to, aby stronę jego firmy internauci znaleźli bez żadnych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skupić się na witrynie, modyfikując ją z myślą o algorytmach Google. Optymalizacja stron – na czym polega? Optymalizacja strony to różne modyfikacje…

Czytaj więcej
Reklama 

Jak promować sklep internetowy i stronę usługową? 13 pomysłów na reklamę firmy w sieci

Osoby, które posiadają własną firmę doskonale wiedzą, jak ważna jest reklama. Aby pozyskać potencjalnych klientów, muszą zainteresować ich swoimi produktami bądź usługami. Jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, których zaciekawimy ofertą? Podpowiem Ci, jak zareklamować firmę, wypromować swoje usługi i być widocznym w sieci. Poznaj skuteczne pomysły na reklamę firmy! Przyjazna strona internetowa Bardzo często mówi się, że jeśli nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz. Internet to potężne narzędzie, dzięki któremu możesz dotrzeć do wielu osób, w tym do potencjalnych klientów. Podstawową rzeczą, którą musisz posiadać jest… strona…

Czytaj więcej
Reklama 

Projekt raportu – powierz jego wykonanie fachowcom

Bezproblemowe działanie firmy wymaga dopilnowania dużej liczby szczegółów. Wśród tych wyjątkowo ważnych znajduje się chociażby przygotowywanie rozmaitych sprawozdań. By jednak być pewnym, że całość dopięto na ostatni guzik, a sprawozdanie spełnia najróżniejsze wymagania i przejrzyście prezentuje kluczowe dane, zalecane jest zlecenie przygotowania projektu raportu fachowcom. Projekt raportu – co to może być? Korporacje funkcjonujące na polskim rynku opracowują kilka odmian raportów. Do tych uważanych za jedne z istotniejszych wlicza się bez żadnych wątpliwości firmowe sprawozdania zamykające rok. W korporacjach, w których przeprowadzane są bardzo różne badania, przygotowuje się raporty z…

Czytaj więcej
Reklama Usługi 

Jaki sprzęt eventowy można wynająć?

Rozmaite imprezy, zarówno te w zamkniętych obiektach, jak i w plenerze, odbywają się w zasadzie codziennie. Obecnie ich organizacji nie podejmują się wyłącznie większe korporacje czy miejscowości. Nierzadko jednak, kiedy mniejsze podmioty decydują się na przygotowanie takiego wydarzenia staje się jasne, iż brakuje im stosownego sprzętu, a jego zakup na jednokrotne użycie jest zwyczajnie zbyt kosztowny. W takiej sytuacji warto skorzystać z oferty wynajmu sprzętu na imprezy. Bramki, podesty, meble eventowe – co można wydzierżawić? W zależności od rodzaju eventu ich realizatorom będą konieczne inne moduły, z tej przyczyny firmy…

Czytaj więcej
Reklama 

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności – jak je wyznaczyć w marketingu internetowym?

Jak sprawdzić, czy marketing Twojej firmy jest efektywny? Jednym ze skutecznych sposobów jest skorzystanie ze wskaźników KPI, które wspomagają osiąganie celów biznesowych. W tym artykule pokażę Ci, jak wyznaczyć KPI, dlaczego warto to robić, a także podam konkretne przykłady wskaźników w marketingu. Co to jest KPI? Skrót KPI pochodzi od angielskiego zwrotu Key Performance Indicators. Tłumaczy się go kluczowe wskaźniki efektywności, czyli mierniki wspomagające osiąganie celów firmy. Umożliwiają sprawdzanie postępów i przebiegu realizacji założonych celów – są ściśle związane ze strategią firmy. Jeśli chcesz sprawdzić czy Twój plan marketingowy działa,…

Czytaj więcej
Reklama Witryny www 

Co to są dane strukturalne i dlaczego warto je stosować?

Informacje prezentowane na stronie powinny być czytelne i zrozumiałe oraz łatwe do znalezienia przez użytkowników. Osiąga się to na wiele sposobów. Jeden z nich polega na zastosowaniu danych strukturalnych, inaczej nazywanych mikroformatami. Czym są dane strukturalne, po co się je stosuje i jak je wdrożyć? Na te pytania odpowiadamy w artykule. Czym są dane strukturalne (mikroformaty)? Dane strukturalne, inaczej nazywane danymi uporządkowanymi, mikroformatami lub mikrodanymi, to informacje, które ułatwiają robotowi Google rozpoznanie treści na stronie. Jak podaje Google: Uporządkowane dane to standardowy format udostępniania informacji o stronie i klasyfikowania jej…

Czytaj więcej